Vårkänslor och Londontankar

Ett ganska stort avbrott med skrivandet, orkar inte hålla på att förklara mig, har bara inte kännt för att skriva. De senaste veckorna har varit underbara. Har bott med mina två söta pinglor, nathalie och maja- festat, pluggat, fikat, pratat och träffat vänner. Det känns som att jag redan tagit studenten, nästan. Livet börjar komma ikapp en. Nathalie har börjat på mitt jobb så nu jobbar vi till och med tsm, vilket är super. Imorn åker vi till London i sex dagar och vi ska njuta som fan. Vi ska bo hos min bror och jag kommer äntligen få träffa hans tjej. Jag ska ignorera att jag känner mig lite förkyld och fortsätta leva i Londontankarna och kanske gå ut och träffa Engla o njuta av vårsolen. Det är ju fan påsk.
Många kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0