S J U K

Damn it. Har blivit sjuk så nu ligger jag i min säng med täcket upp till halsen och dricker te. Kul. Men det är lite skönt att inte behöva gå ut i det här äckliga vädret.. inatt drömde jag att jag var i kroatien, det var ljumet i luften och jag stod lutad mot en stenvägg och tittade ut över hustaken. Det var väldigt fint och jag tänkte att jag måste ta tillvara på den stunden - av någon anledning var jag på väg att somna stående i min dröm allt var precis som det är när man håller på att somna på riktigt, lite flummigt. (I drömmen såg det inte riktigt ut som på min bild, jag var mycket högre upp. intressant va?)
- Jag vill till ett varmt land, där hade jag inte varit förkyld heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0