Jag ska köpa vespa

Jag vill köpa en vespa. Har velat ha sen första gången jag var i Italien, men efter den här filmen vet jag att jag ska skaffa en. Filmen handlar däremot inte om vespor utan om Larry som får sparken från sitt jobb för att han inte är utbildad. Hans liv förändras helt när han tar beslutet att börjar på collage ävenfast han är runt 45.
Filmen är inte ett mästerskap, men den var bra. Väldigt söt, fin och rolig och av någon anledning blev man aspepp på att gå klart skolan och bara kötta(fan ska sluta skriva de ordet.) De vuxna i salongen tyckte att det var väldigt kul när de i filmen nämner något i stil med att efter facebook har tagit koncentrationen från elever.. jag och Nathalie skrattade och njöt av filmen. Vi har velat se den enda sen vi var i Paris och såg reklam för den överallt, och det var värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0