Sweeeden

Jag kanske låter som en tönt, men jag tycker att det är jättejobbit att flyga. Inte flyga i teorin, jag är inte rädd när jag tänker på att planet kan krascha, eller att vi är flera tusen meter upp i luften - tvärtom - jag tycker om att flyga och titta på molnen och drar upp kameran för att fota... Det jag tycker är jobbigt är att det går så snabbt. Man lever i ett land och får in vanor, nya intryck, ett annat slags liv och sen kliver man på planet och vips så är man tillbaka till det normala där tiden har stått stilla och allt det andra är bakom en, känns lite sorgligt. Jag tycker om sverige, men är trött på det. Det var skönt att komma hem men det är jobbigt när det går så snabbt, blir alltid känslomässig när jag flyger.
- Det första jag sa när jag såg mitt rum var "Gud, mitt rum är gigantiskt!". Var mitt rum så litet i Barcelona?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0