Rainy day in Barcelona. Dag 8

Idag har det regnat. Av någon anledning så har inte Pilar något riktigt tak över sin tvättstuga. Det är typ av plast och täcker inte över hela taket eller vad man ska säga - man hör regnet asmycket, och grannarna för den delen också. Iaf. Idag regnade det och Elin, Suss och Johanna skulle plugga Religion - jag följde med för jag vill inte strosa runt i regnet. Jag och Elin sprang genom regnet och vilade en stund under Triumfbågen när det öste som värst. Vi möttes på Café Alsur klockan 1 och åt typ brunch/frukost/lunch. Jättemysigt ställe. Jag ska lätt äta frukost där någon dag. Sedan köpte vi frukt och gjorde fruktsallad hos susanna och tittade på musikvideo efter musikvideo på tv:n. Efter det gick jag och Elin hem och på vägen hittade vi ett jättefint ställe som sålde massor med cupcakes.. Det var nice. Imorgon blir det kanske svensk lunch på Ikea?

Kommentarer
Postat av: elno

MEN GUD vad vackert! Blir ju riktigt sugen på att resa!

sv: Tack! :-)

2011-11-14 @ 22:29:26
URL: http://elno.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0