Barcelona, Dag 4

Idag hade några av oss sovmorgoen, eller ja, ingen skola på morgonen utan bara praktik på eftermiddagen. Jag, Elin och Susanna gick därför omkring och kolla in lite affärer. Det finns massor med snygga skooooor! Klockan två åkte jag till dagiset där jag jobbar, tog hand om alla små bebisar, det finns en som är från Sverige - han sitter alltid och gråter efter sin mamma, han vill alltid va med mig för att jag pratar svenska antar jag. Söt liten pojke som alltid är lite ensam. Blond och blåögd. Annars är det barn som pratar spanska och engelska, men några av kan inte prata ännu! Efter jobbet, möttes klassen för att säga hejdå till Manuel som ska tillbaka till Sverige, sedan åkte jag och Elin hem och åt middag och nu håller jag på att dö för att jag är så trött..... nu ska jag sova, imorgon blir det skola och jobb sedan vet jag inte.
ps saknar svensk frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0