Bara en liten uppdatering så där..

Woki Organic Market. Godaste woken!
(Mer sammanhängande bilder kommer en annan dag!)
Jag har det nice i Barcelona, är jobbigt att försöka uppdatera allt som händer.. hm. Vad har jah gjort de senaste dagarna? Jag har shoppat på forever 21, har gått på italiensk restaurang med johanna, elin och jonna (Det var hur gott som helst och hur kul som helst och vi blev bjudna på shottar). I helgen har vi gått på marknad och jag köpte en burk med jesus och kycklingar på, har ätit godaste lunchen på ett organic wok house, fikat på ett supermysigt café som hette Caelum (jag vet, man äter hela tiden här känns det som...) men Edith,Agnes, Johanna, Jonna och Elin. Varit uppe på berget Montjuic och varit på bio med Johanna och Malin i Gracia i torsdags.
Under den här dagen var jag, Jonna och Elin och gick omkring i Parc de Guell (det var väldigt fint och jag fotade massor..) sedan var det jobb och nu kom jag nyss hem från en supernice kväll som jag spenderade på en bar med Jonna och Elin. Vi drack öl och åt popcorn och pratade och skrattade massor. Nu ska jag sova, och sedan är det skola och jobb imorn.. sen drar vi nog och äter lite mer popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0