K n a s i g t

Aaaaaaaah knas åker till Barcelona på Söndag (fick reda på att jag ska jobba på ett internationelt dagis!) och imorgon åker min pluttis nathalie till Budapest med andra sötnosar. Dom ska gå på spa på dagarna och festa på kvällarna, är lite avis. Jag kommer inte träffa henne på sju SJU veckor (jag ska till barce och sen när jag kommer hem ska hon till frankrike), så vi spenderade dagen i stan och shoppade till våra resor - samt fikade med en supermysig tjej, Nathalies kompis, Edith och pratade om resor och annat kul.
Fick en nyp i armen av Nathalie på fiket idag, Daniel Adams ray stod nämligen bredvid oss hi. Kort men snygg.
-- Nu ska jag fortsätta packa och sen skriva en jävla fotoanalys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0