Barcelona, Dag 9





Idag har varit en seeeg dag. Den började med att vi inte hade någon skola, vilket var trevligt för då kunde jag och Elin checka av Sagrada La Famlilia från turistlistan. Vi blev lite chockade över att den hade två olika sidor - se svartvit bild. Min favorit är den till höger, jag tror det är den äldsta delen? Men kyrkan är inte klar ännu.. den börjades byggas runt 1882 och är ritad av Gaudí. det var massor med turister här som köade för att få komma in osv, men det struntade vi i och fotade och drog oss sedan iväg för att äta lunch. Sedan spenderade jag dagen på dagiset och jag höll på att dö av uttråkan... kollade på klockan hela tiden... blä. Nu ska jag titta på lite Twinpeaks, om jag orkar.. sovaaaa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0