Barcelona, Dag 3

(Triumfbågen och annat fint som jag går förbi när jag ska till skolan)
Hola! Igår började dagen bra, från 12:00 - 19:00 sög den och från 19:00 - 23:00 var den bra.
På morgonen var vi i skolan, det var soligt och vi hade spanska lektion, köpte kaffe på rasten och alla var lite nervösa inför första dagen på praktiken. När lektionerna var slut var det dags för lunch och jag, Elin och Susanna bestämde oss för att laga något hemma hos oss. Tiden rann i väg och jag var stressad för att jag inte skulle hinna i tid till jobbet. Mitt problem var att jag inte förstod vilken tunnelbane station jag skulle till osv - massa skit. Det slutatde iaf med att  jag struntade i att äta lunch och gick hela vägen till det området där jag skulle jobba - vilket säkert är minst en mil.............. Jag vandrade omkring med min jävla karta hur länge som helst, gick in på två olika dagis och jag hittade verkligen inte. Tillslut ringde jag skolan och dem hjälpte mig. Jag kom två timmar för sent men dem var iaf inte arga. Gissa om jag hade blåsor under föttar?
Efter jobbet så träffade jag Kajsa, Elin, Johanna och Susanna. Vi köpte kött, grönsaker och vin och lagade middag i Susannas lägenhet, så kvällen var iaf bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0