Los Ojos de Julia

Igår åkte jag, fine, Engla och Jonte till Heron City och kollade på Julias Ögon (Jonte körde bil, duktiga pojke.. jag har inte ens börjat övningsköra...) och hade det väldigt trevligt. Alla vi fyra har inte sets på typ ett år så det var kul att ses!

Julias Ögon, en spansk skräckis av Guillermo del toro, skaparen av Pans Labyrint, var riktigt bra. Jag blev faktiskt lite förvånad av hur bra den var, Guillermo är grym, men jag brukar inte tycka om modern skräck. Spänning, stress och panik säger jag bara - Innehåller inte massa onaturligt skit eller några äckliga clowner. Inte någon korkad brud som inte tänder lampan i ett mörkt och läskigt hus osv. Den var nice och man hade spagetti-ben efteråt. Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0