"Singin' in the rain"

Japp nu närmar sig hööösten, det mörka deprimerande halvåret (i och för sig är det mörkt i sverige mer än ett halvår). Regn, kyla, folk hostar på tunnelbanan och alla blir bleka som lik. Oj skolans projekt om döden verkar ta över mig.. Ja det var ganska jobbigt att komma hem efter två veckor i paradiset i Kroatien. Jag och Nathalie landade i Sverige för ca en vecka sedan nu (dålig uppdatering men wtf) och em, det var kallt. Landade i och för sig i klänning och flipflopp men vadå? BURR.

Efter kroatien har mitt liv sett ut så här:
1. Trött
2. Total förvirring i skolan (eftersom att jag går i en skola som alltid ska vara allt ifrån normal, utan alltid extremt estetisk och udda med projekt om döden, minnesplatser och modern konst)
3. Ångest över att bli smittat av någon parasit på tuben
4. Sena nätter där jag försöker göra någon nytta (plugga) men spenderar tiden på att lyssna på musik och dagdrömma om nästa år av frihet. Jag vill ta studenten.
Jag lovar, jag är så inte deprimerad som det låter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0