H ö s t

Nu är det verkligen hööst, kallt och jävligt och man spenderar pengar på fika, inte bra inte bra,men det är ju så mysigt att gömma sig från kylan på ett fik i Gamla Stan med sina vänner.
Första dagen på jobbet i torsdags gick bra! Tränade på att skumma den perfekta mjölken.. jag gjorde inte slut på 3 liter mjölk nej nej. Imorn ska jag jobba igen och denna dag ska jag ägna åt att plugga (har inte gått bra hittills.. har istället ägnat allt för mycket tid åt att kolla flygbiljetter, planera tågluffen till nästa sommar och kollat runt efter spelningar..). NU ska jag plugga.

Kommentarer
Postat av: elno

vad fina bilder åh!

sv: tackar!

2011-10-16 @ 21:05:37
URL: http://elno.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0