Vart tog dagarna vägen?

Igårkväll var jag, Jonna och Elin på Sutton Klubb. Det var sjuktniiice, bra musik, inte massa turister - och vi kom in gratis och dansade fram till klockan fyra. Wieeeeeee. Tog taaxi hem och slocknade på en gång.
Imorse vaknade jag av att Pilar spelade Opera i vardagsrummet.. inte så trevligt, stressig opera så man själv blir stressad och inte kan somna om... Vi åt frukost med henne och hennes studdyvän som kom över för att de skulle plugga engelska med varandra. Dom går nämligen engelska kurs och har prov på måndag, så söta. Under dagen åkte jag, Elin och Jonna upp på berget Tibitabo och såg tivolit som finns där uppe och njöt av utsikten.
Just nu känns det jättekonstigt att åka hem, nu har man ju vant sig vid att vara här och fått lite favoritställen osv, Imorgon kommer jag sova i min egna säng! vart tog alla dagarna vägen? Barcelonapraktiken har gått snnaaabbbt. Det jag mest kommer sakna i Barcelona är stranden, det varma vädret, den billiga frukten och brödet, de mysiga gatorna, Organic Market... massor. Det bästa med att komma hem är att få träffa familjen igen, att få sova i sitt egna rum, att få dricka goooottt vatten och göra te, och laga egen mat.......................... Nu ska jag sova, upp 6.30 och sedan ska vi möta de andra på Plaza Catalunya kl 8.

Kommentarer
Postat av: Engla

Jag hoppas att dina underbara pluggisar till vänner räknas in i familjen då :P

2011-11-27 @ 12:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0