Japp, då var man här igen med en ful nystartad blogg, vit och clean.

Japp, då var man här igen med en ful nystartad blogg, vit och clean.  Var tre år sedan sist, borde inte raderat den förra, hade varit kul att läsa den och alla något pinsamma inlägg...Vet inte riktigt varför jag börjar skriva igen, har dragit ut på det för jag tycker att det känns lite creepy att folk kan läsa det jag skriver och sedan bilda sig en uppfattning om mig utefter det. Men läs om du vill.. typ.
Sommarlovet har varit bra hittills. Invigt den med att lyssna på Veronicas album om och om igen på högsta volym hos Nathalie i lilla Strängnäs och febrilt planerat dagarna i Paris. Bilden illustrerar min Paris-lycka så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0