Onsdag, Juli 11, 2011

Idag har jag legat hemma och läst hela dagen, så skönt att vara ensam hemma - lugnt och skönt. Jag lever tant - liv. Har ganska ont i kroppen från igår, när jag och Nathalie tog en ASLÅNG promenad från mig till stan och tillbaka. Hur känner du själv Nathalie? Lite träninsvärk i rumpan gör ju inget i och för sig.
Längtar till torsdag, då ska det bli kul att ta tåget till Uppsala med Nathalie för att utforska staden och se om den är något för oss. Kanske ska man plugga där efter gymnasiet? eller i England? Australien? Först ska man ta en sabbatsår iaf. Det blir NICE.
Nu borde jag gå igenom bilderna jag fick framkallade för miljarder spänn, och gå igenom Parisbilderna på datorn (Vill tillbaka!!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0